torsdag 27 mars 2014

Jobb jobb jobb!

Som mäklare måste man kunna hålla många bollar i luften samtidigt. Ibland dyker det upp oväntade uppgifter som inte finns med på schemat och det gör att vissa dagar kan bli längre än andra.
Idag var det en sån dag. 
Två kontraktsskrivningar, två icke planerade kundbesök samt en kund som bestämde sig väldigt sent att gå ut med sin bostad på nätet idag är orsaken till att jag precis blivit klar. Jag har nämligen en liten policy att inte lämna det som finns på dagens schema till morgondagen. 
Med tanke på hur dagen har utvecklats är jag väldigt nöjd trots att jag nu känner mig extremt trött. Men jag tror och hopppas att mina kunder är väldigt nöjda.
Nu är det dags att gå och lägga sig! :)
God natt och sov gott! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar