fredag 19 oktober 2012

Fredag

Det har vart väldigt dålig update från min sida här nu känner jag. Detta beror dock på att den ena dagen har varit den andra lik i ett par veckor och fokus har legat på skolan. I måndags hade vi deadline på grupparbetet samt det enskilda arbetetet i kursen Grundläggande marknadsföring & Professionell försäljning. Denna dag redovisades även arbetena muntligt. Känns skönt att ha terminens första kurs avklarad.

Efter detta var det bara att bege sig hem igen för att åter sätta näsan i böckerna, Skatterätt. 
Som många tidigare sagt, att detta är utbildningens tyngsta kurs kan jag inget annat än att hålla med! Den är tung, och det finns mycket att läsa, väldigt mycket. Jag längtar innerligt tills denna tentan är överstökad!

Till sist vill jag säga STORT GRATTIS till Åsa här på mäklarvardag, som numer är registrerad fastighetsmäklare! Grymt jobbat!

Ha en riktigt skön helg!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar