måndag 2 juli 2012

Väntans tider!

Det sägs ju att inget är som att gå i väntans tider och det kan väl stämma för fy vilken tortyr det har varit att gå och vänta på resultatet på sluttentan. Jag vet inte hur många gånger per dag jag loggat in på vår webbaserade informationsplattform för att se om det måhända kanske hade dykt upp några resultat.

Så en eftermiddag när jag låg och solade benen på stranden medan barnen plaskade i havet och lekte med öronmaneter så kom resultatet.......

Yiiipppiieekayey, jag fixade det tamigtusan! Nu är jag KLAR och färdig!!!
Trots att det har gått ett par dagar nu så har det nog ännu inte riktigt sjunkit in än. Antar att det inte kommer kännas riktigt på riktigt förrän man har det där brevet från Fastighetsmäklarnämnden i handen och det står svart på vitt att man faktiskt är registrerad som fastighetsmäklare också.

Men innan dess väntar lite välförtjänt sommarlov och tillika mammaledighet (vilket för övrigt måste vara det mest missvisande ordet i SAOL :-). Bloggledigt tar jag dock inte!

Glad sommar på er!

2 kommentarer: