måndag 16 juli 2012

Gästspelar

...Ja, nog känns det så just nu. Har haft två veckors semester, därav min frånvaro på bloggen den sista tiden. Denna veckan är jag inne och jobbar och därefter återstår det ytterligare lite semester innan allvaret drar igång igen med uppstart och visningar.

När man kommer tillbaka efter att ha kopplat på "semesterhjärnan" ett tag, så känns det mesta ganska ringrostigt... Jag hade avsatt förmiddagen till en del sysslor, av vilka jag inte utfört en enda. Nej, istället gick tiden åt till att ta itu med mina mail, telefonsamtal och diverse andra inbokningar. Så nu är denna veckan snart fullbokad...

De tilltänkta sysslorna får utföras en annan dag helt enkelt....

Nu har jag en timme till mitt förfogande. Den skall tillbringas hos fotografen, eftersom mitt körkort måste förnyas. Lika bra att få det gjort, jag har bara två veckor på mig nämligen och en mäklare utan körkort är tämligen vingklippt i sin utövning...

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar