måndag 23 april 2012

Styrelse..

Bostadsrättsföreningen som jag bor i söker nu nya styrelsemedlemmar. Jag funderar själv på att visa intresse att vara med.  Jag tror att det kan vara en bra erfarenhet att själv ha varit med i en bostadsrättsförenings styrelse när man väl ska jobba som mäklare. Har ni läsare någon erfarenhet av detta? Positivt? Negativt?

Jag vet att en del tycker att man bara får ta i massa problem, samtidigt som andra tycker det är jättebra för man kan ju faktiskt vara med och påverka på ett helt annat sätt. Kom gärna med tips och råd!



Ha en fin dag
/Elin

2 kommentarer:

  1. Jag tror att alla erfarenheter är bra erfarenheter.... även de dåliga.. :)

    Det blir ju också lättare att förstå när man har lite koll på varför saker funkar som de gör, eller hur?

    Glöm bara inte bort att du själv inte får förmedla några lägenheter i den förening där du bor....

    SvaraRadera
  2. Självklart tycker jag att du ska gå med i styrelsen. Det finns massor att lära och som du kommer att ha mycket nytta av både privat men också som mäklare.


    Lycka till!

    Hälsningar Henrik

    SvaraRadera