tisdag 3 april 2012

April?

Har ni sett några orangea mäklare på stan ännu? Snygga kostymer, förvisso, men det kan nog dröja lite till...

Jag antar att det inte undgick någon att det var första april i söndags heller... :O

Nu är aprilmånaden redan gammal och dessutom välbekant, i alla fall vad avser vädret. Aprilväder kan ju, som ni vet, växla mellan högsommar och snöstorm.. Inte lätt att planera fotograferingar då!

Igår vaknade jag och fick lite ont i magen när jag insåg att marken var täckt av tre centimeter snö och jag hade två fritidshus som skulle fotas... Inte så kul, men jag hoppas att snön försvann innan det var dags... Har inte sett bilderna än, så det ska bli spännande!

2 kommentarer:

  1. väldigt intressant läsning!!!! du skriver på ett så himla bra sätt! can´t wait to reed more;) cph

    SvaraRadera
  2. Tack! [Tror jag.... :)]

    /Mvh Linda

    SvaraRadera