torsdag 5 april 2012

Ny på bloggen...

Hej alla på mäklarvardag.se!

Ja nu har bloggen fått mig som sitt senaste ”tillskott” – som första kille (känner absolut ingen press) =).

Detta ska bli mycket spännande och intressant. Skillnaderna mellan storstad och mindre städer är säkert många. Jag hoppas att jag med hjälp av mina bloggkollegor ska lära mig en hel del men även att jag själv ska kunna bidra med lite tips och idéer.

Min mäklarvardag denna veckan har bestått av några budgivningar, kundmöten och några kontrakt. I skrivande stund har jag precis avslutat en budgivning tack vare en ”app” som jag numera aldrig kommer att kunna vara utan. Tänk vad tekniken går framåt!

Till sist vill jag passa på att önska Linda, Åsa, Elin, mina kollegor och alla bloggläsare en riktigt Glad Påsk!

Hälsningar
Henrik

1 kommentar:

  1. Hej Henrik o välkommen till bloggen!

    Berätta gärna mer om appen, för jag antar att det är appen från vårt mäklarsystem du använt. Har den själv, men inte riktigt insett nyttan med den, jag har det mesta i min telefon ändå....

    Utom just möjligheten att bedriva budgivningar då förstås.... :-)

    Mvh Linda

    SvaraRadera