måndag 10 oktober 2011

Framgång!

Oj oj oj idag är jag trött. Jag var på ett helt vansinnigt BOX-pass igår vilket resulterat i att jag i stort sett inte kan röra armarna idag. Lite problematiskt i mitt yrke....Men det var inte det jag skulle prata om utan detta:

FRAMGÅNGSDAGEN: Varje höst har vi en uppsamlingsdag per region där våra duktiga kollegor på huvudkontoret informerar och inspirerar oss medarbetare. I år höll vi till i City Conference Center vackra lokaler. Vi fick med oss mycket matnyttigt såsom hur vi kan arbeta bättre med vårt uppföljningssystem, vad vi ska fokusera på i Q4, hur vi jobbar med våra personliga NKI (nöjd kundhetsindex) m.m. Sammanfattningsvis en mycket inspirerande dag. Det är väldigt roligt att få vara del av en organisation som tänker framåt och hela tiden vill bli bättre.

Dessutom vill jag passa på att säga ett försiktigt JIPPIE! Vi har nämligen fått Jonas Pettersson som ny regionchef. Vi gillar Jonas det gör vi!


OK nu ska jag försöka kicka igång den här regniga måndagen! På återhörande!/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar