torsdag 23 september 2010

Söt som socker

Det är Socker som också jobbar hos oss!

3 kommentarer:

  1. Hej Heidi! Jag har en (kanske) lite annorlunda fråga: Men hur gör ni mäklare i Stockholm då ni visar en lägenhet och spekulanterna vill tex se vinds eller källarförråd? Får alla som vill se på det. Tänker att det ska vara svårt att lämna en lägenhet om man har flera spekulanter samtidigt. / mäklarstudent.

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte att jag också kan svara på detta, trots att jag inte är Stockholmsmäklare :-)

    Givetvis kan vi inte gå ifrån visningen och ner i källaren/på vinden. Ibland väntar en del till visningen är slut så går vi tillsammans och tittar på dem. Det vanligaste är faktiskt att man inte tittar på dem vid den första visningen, utan tar det vid omvisningen inför kontraktet.

    Kan tänka mig att det är vanligare i storstäderna att man är flera på visningen (mäklare + visningsvärd). Och då är ju problemet lätt löst.

    Trevlig helg! Mvh Isabella

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Som Isabella sa så kan man inte lämna lägenheten man visar men jag brukar be dem att stanna kvar så går man tillsammans och tar en titt efter visningen alternativt får man lösa detta vid ett senare tillfälle. Det är konstigt nog ganska ovanligt att blivande köpare vill titta på förråd.

    Mvh

    Heidi Chard

    SvaraRadera