måndag 20 september 2010

Övning ger färdighet

Igår började jag dagen med ett spinningpass innan min visning. Träning ger verkligen en energikick vilket man kan behöva nu när höstens mörker smyger sig på. Nu ska jag snart iväg på omvisning och kundbesök.
Imorgon börjar jag dagen 06.45 på Sats tillsammans med en kollega och efter det ska vi ha en timmes säljträning. Övning ger färdighet. Denna vecka går i utbildningens tecken då hela kontoret ska iväg på utbildning på torsdag. Vi blir aldrig fullärda och ibland kan man behöva höra hur andra jobbar för att få inspiration, tips och ideér.

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi! Jag och min sambo bor i dagsläget i hyresrätt men vi vill köpa en bostadsrätt i Stockholm som kostar ca 2.6 miljoner. Min sambo jobbar heltid och tjänar ca 30 0000 kr/mån och jag studerar och har studiemedel (ca 10 000 kr/mån). Tror du att det finns någon möjlighet att vi skulle kunna få bolån med dessa förutsättningar eller är det omöjligt då jag studerar? Kan våra föräldrar stå som medsökande för att öka våra lånchanser, är detta svårt att genomföra?

    Hoppas du kan hjälpa till och räta ut några av frågetecknen. Tack på förhand! / Rickard

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Med dessa förutsättningar borde ni kunna få lån men det blir en fråga för en bank att avgöra. Vi har ett nära samarbete med Swedbank Odenplan och jag tycker att ni borde höra med dem vad ni kan erbjuda. Tel nr 08 700 72 33 och hälsa från mig!

    Lycka till!

    Mvh

    Heidi

    SvaraRadera