torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar!

Tittar in här mitt i all midsommarkaos :-)
I söndags hade jag två visningar där jag träffade närmare 30 spekulanter, och totalt säkert 100 personer. Alla är nu uppringda och budgivningarna igång.

Nu väntar lite midsommarledigt och det känns skönt och välförtjänt! Räknade ut att de senaste 40 dagarna har jag varit ledig i 2 dagar. De senaste veckorna har de flesta bestått av 7 arbetsdagar. Känner att hjärnan inte alltid hänger med. 3 dagar ledigt känns nu som något superlyxigt!

Att det mitt i allt detta pågår världens kanske viktigaste händelse, Fotbolls-VM, är inte optimalt men något jag försöker lösa så gott det går. Åker ju mycket bil och radiosporten räddar den biten. Har även kommit på att jag kan sitta med handsfreen i örat på kontoret, och lyssna när det inte ringer eller kommer kunder såklart.

Förresten, här kan ni läsa en intervju med mig i tidningen E24.

Glad midsommar!

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar Isabella! Visst är det svårt att ta ledigt, så därför är det tur att jobbet är så himla kul :-) Hälsar Eva på Örgrytekontoret

    SvaraRadera
  2. Detsamma, Eva! Jag instämmer i att det är svårt denna årstid, man vill ju hinna med allt!

    Tur att man har en familj som man tycker ännu mer om som håller en borta från jobbet några timmar om dagen i alla fall :-)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har en liten fundering, om en kund ringer in till ett kontor och meddelar att han/hon vill sälja en lägenhet,hur "avgörs" då vem av mäklarna som får chansen att förmedla just denna lägenhet? Förstår att detta kan variera från kontor till kontor men hur är det generellt. Är det den som svarar på samtalet som får den eller använder man någon sorts turordning för rättvisans skull. /Mäklarstudent

    SvaraRadera