onsdag 2 juni 2010

2 juni

Idag har jag tagit emot flera bud: på tomter, bostadsrätter och villor. Nu är det verkligen högtryck. Alla bud ska stämmas av med övriga intressenter, säljaren, sedan tillbaka till budgivaren. Ja det är alltså ett riktigt pussel men bland det roligaste med detta jobb när man får ihop det!

Jag har faktiskt inte hunnit så mycket mer än så idag. Det var inte vad jag planerat men då är det bara att planera om. Kvar att göra idag är att renskriva objektsbeskrivningar på 2 hus som ska ut på nätet på fredag. Säljarna måste få en chans att korrekturläsa dem så mailen måste gå iväg idag.

Nu är det bara hem och kasta i sig middag, sedan ska jag sätta mig i bilen till Norrtäljetrakten för att vara fotbollssupporter! Bärbara datorn är med, jag ska renskriva mina beskrivningar i bilen och säljarna kommer att få dem på mail som utlovat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar