tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Imorse hade vi morgonmöte som vanligt på tisdagar. Där går vi igenom nästa veckas annonseringar m.m. Fick även ta del av mycket glädjande siffor gällande marknadsandelarna, kul! Sedan behövde jag hjälp att stämma av en värdering från förra veckan. Kändes skönt att både jag och mina kollegor resonerade lika.

När vi för en gångs skull är inne på kontoret samtidigt får man kämpa för att få en syl i vädret. Vi alla är mitt uppe i vårat och vill dela med oss av allt roligt som händer, och när alla gör det samtidigt blir det livat :-) Men det är väl ett tecken på att vi brinner för jobbet om inte annat!

Sedan gjorde jag ett kundbesök inför en försäljning. Det var inte aktuellt riktigt än, men det gör ju inget. Nu är både de och jag förberedda när det väl är dags. Jag passade på att ta fina sommarbilder som man kan komplettera med om det blir en vinterförsäljning. Sedan hade jag en visning och en hel del annat.

Har precis ätit grillad lax till middag och fått energi att renskriva två objektsbeskrivningar som återstår på dagens arbete. Har även lyckats boka tvättstugan ikväll, yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar