tisdag 12 januari 2010

Det går i ett nu

Idag har jag hunnit med följande:
  • Deltagit i ett tele/webmöte från bilen på väg till visning (jaa, bara via telefon såklart, än klarar inte min simultanförmåga av att titta på en datorskärm samtidigt som bilkörning). Där avslöjades denna nyhet. Jag hade förmånen att ha vår nye VD som bordsgranne på en middag på min introduktionsutbildning. Kul!
  • Genomföra en visning av ett hus som hade en innetempereratur på ca -20 grader. Täckbyxor på - lärdom från igår.
  • Kundbesök i 2,5 timme, tog in jättefint hus som ligger fantastiskt vackert.
  • Tillträde på banken.
  • Tagit emot 2 bra bud, jag ser avslut på dessa affärer i sikte. Vi ska dit!
Idag har jag inte hunnit med följande:
  • Ätit lunch. Eller ja, 18.30 blev det. Kallas det fortfarande lunch då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar