onsdag 9 december 2009

Nytt nytt nytt!

Imorse smygstartade vi luciafirandet med att fika med vår kära bankpersonal. Luciatåget med en 2-årig pepparkaksgubbe gjorde stor succé!

En kollega på banken frågade oss hur vi upplevde marknaden, om det lugnat ner sig något?

Jag tycker att helt plötsligt verkar det som alla vill sälja, så många nya bostäder som jag fått in senaste tiden vet jag inte när sist jag hade. Däremot verkar alla köpare helt gått in i julstöket.
En kollega tycker tvärtom. Full rusning på alla objekt och inget kvar att sälja.

Men så är det ju på vår marknad. Svårt att ge en entydig bild för det går upp och ner hela tiden. Fråga samma sak nästa vecka och jag svarar förmodligen tvärtom.

Planen nu med alla nya bostäder är att de ska börja marknadsföras före jul, för att visas efter helgerna. Mellandagarna är inga bra visningsdagar, men däremot är många ute på nätet och letar då. Jag tror att det kan bli riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar