tisdag 3 juni 2014

Rekommenderad


"Det är självklart att jag säljer med Andreas. Jag har rekommenderat honom till alla jag känner". Det här sa en kund till mig igår. En kund som tidigare sålt och köpt av Andreas Strindemark. En sådan här rekommendation väger tungt och gör jobbet för fastighetsmäklaren avsevärt mycket enklare. Men rekommendationer kommer inte gratis. Det krävs ett grundarbete.  Ett arbete där du som fastighetsmäklare skött dig exemplariskt vid ett flertal tillfällen, visat engagemang och gett ett kunnigt och professionellt intryck.   


Andreas är ett klockrent exempel på en rekommenderad fastighetsmäklare. Han har jobbat som fastighetsmäklare i Järfälla sedan 2005 och har en mängd kunder som starkt rekommenderar honom och som aldrig skulle vända sig till någon annan vid en ev. Försäljning. Vilket gör att han aldrig går sysslolös.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Andreas Strindemark
 
 
Att bli rekommenderad som mäklare kan vara det absolut bästa sättet att förbli etablerad på marknaden. En rekommendation väger tungt och de inget förtroende för både köpare och säljare.

En viktig fråga "vad ska man göra för att bli rekommenderad?" Tänkte bolla den här frågan med mina kollegor på kontoret och återkomma med vad vi kommit fram till. Vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar