lördag 21 juni 2014

Stressad!


Jag vet att det är midsommardagen men jag vill ändå vara nåbar och kunna kontakta folk. Mycket eftersom jag har fyra objekt till salu och privatpersoner tittar gärna på bostäder då de har tid över (långhelger). I natt blev min telefon snodd vilket gör att jag inte har tillgång till varken telefon eller internet. Det är stressande.  Dålig tajming dessutom då alla återförsäljare har stängt midsommardagen. Har åkt in på jobbet nu för att meddela mina säljare att jag är onåbar och för att leta extra telefon. Går sådär…

Får helt enkelt ta ett djup andetag och inse att jag får klara mig utan telefon tills imorgon när butikerna öppnar igen.  Och egentligen, hur viktigt kan det vara att ha telefon och internet? Det är värdsliga ting och ingen kommer att skadas för att jag inte är nåbar.
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!
Ps. Vill ändå påstå att telefon och internet är viktigt i yrket fasighetsmäklare. Men kanske inte på midsommardagen…
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar