fredag 6 juni 2014

Check inför visning



Nu är det snart dags igen, visningar!  Så idag, gör jag min check. Det kan vara bra att stämma av redan på onsdag, torsdag, men av någon anledning sitter jag ofta på fredagar och checkar att allt är på sin plats inför söndagen.











Det jag gör inför visningen är följande:






Ringer säljarna för att höra hur de känns, om det går bra med städningen, briefar dem om intresset på bostaden och berättar hur processen kommer att gå till på söndag.













Lägger fram prospekten jag gjort under veckan
Lägger fram spekulantlistorna
Lägger fram ev. Visningsskylt för bostadsrätter










Ser till att alla nycklar är på sin plats inför söndagen ev. om någon säljare lämnar nycklarna till mig på plats.












Kontrollerar att kompass, måttband, visitkort, tändare och skohorn finns i visningsväskan.








Och återkopplar till ev. spekulanter som jag lovat påminna om visning.

På söndag är det showtime igen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar