onsdag 18 juni 2014

”Men vad har du på dig?!”

”Men vad har du på dig?!”  Var det första min kollega Michaela Forsberg sa till mig idag när hon kom in på kontoret.  Sant, jag kanske inte hade de mest mäklaraktiga kläderna. På vårt kontor har vi inga regler på hur vi ska klä oss men är man felklädd så blir man upplyst. Idag var min klädsel inte godkänd.
Kavaj, träningslinne, träningsbyxor och pumps.
 
Men eftersom jag kom in kl. 0900 till jobbet och skulle instruera en Bodypump klass på SATS Jakobsberg kl. 11.30 kändes det onödigt att byta om två gånger.  Tänkte ”tidseffektivt".
Dagens deltagare på klassen
Och visst är det en helt korrekt klädsel för att instruera en Bodypump klass? (Minus pumpsen och kavajen) 


Nästa gång får ni se en "riktigt" mäklaroutfit.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar