tisdag 26 november 2013

Personligt, proffsigt och profilerat!

Att vara personlig som mäklare är något jag tycker är ett måste! Vi håller i en av de största affärerna i en privatpersons liv. Att ta hand om försäljningen som om den vore ens egen, känns som det absolut bästa upplägget för att nå ett fantastiskt slutresultat. Vem skulle du själv vilja möta i dörren på visningen? Vem ger ett proffsigt intryck och gör det där lilla extra för att överträffa dina förväntningar?

Med vår nya presentation och nya profilbilder, ger vi kunden möjligheten att få en mer personlig bild av oss mäklare. Att skapa en relation med våra kunder och ha förståelse för att varje kunds försäljning är unik, är något vi på Fastighetsbyrån är mycket duktiga på. Vi finns där genom hela processen och kan genom vårt välarbetade koncept, lägga upp en personlig försäljningsplan och strategi.

I torsdags tog vi våra nya presentationsbilder och jag tycker själv att dem ser mycket trevliga ut och är lätta att knyta an till. "Sveriges största mäklare" har blivit, om möjligt, ännu mer personlig! :)

Jag och mina stiliga kollegor   
 
           
 

 

 

 

 

Våra mysiga kontorshundar: Yorkien Minus, Golden Ludde och min lilla Pomchi, Morris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar