torsdag 26 september 2013

Backspegel

Det har varit tyst här på bloggen under sommaren.

I mitt fall beror det ju naturligtvis inte på att det inte funnits något att skriva om utan snarare tvärtom, att sommarens alla dagar har inneburit fullspäckad mäklarvardag.
Semester är något jag får ägna mig åt i ett annat liv, eller i alla fall under en annan årstid än just sommaren då vi i Lysekil har fullt upp med att uppfylla andra människors semesterdrömmar från påsk fram till tidig höst. Det fantastiska sommarvädret har ju inte gjort det speciellt svårt att sälja in att västkusten är bästkusten i alla fall!
Än finns tid att uppfylla drömmen - här en havsnära pärla i Trellybystrand med del i egen brygga.
Mycket jobb betyder många kundmöten, både med säljare och spekulanter, och eftersom ingen affär inte är den andra lik så har jag också kommit i kontakt med många intressanta företeelser och händelser.
Så även om ni inte var med i realtid så ska jag nu, när termometern kryper ner mot minusgrader och träden tappar sin löv, kika lite i backspegeln och återberätta lite från min mäklarsommar här på bloggen.

So stay tuned!

1 kommentar:

  1. Hej, en liten fråga!
    Vilket betyg måste man ha för att komma in på mäklarutbildningen?

    SvaraRadera