onsdag 7 januari 2015

Första arbetsdagen på året

Idag var första arbetsdagen för år 2015. Alltid lika härligt att vara tillbaka på kontoret efter semester och dessutom med ett nytt år och massvis utav ny energi och spänning. Först ta reda på i vilken ända man ska börja ta i tu med det som skall göras och för sedan blicka framåt och få en härlig känsla av vilket fantastiskt år som väntar! Massor av kul som händer och bara att få arbeta med precis det som är det roligaste som finns. Mitt första år utan att vara studerande, något helt nytt att prova på! Kan knappt bärga mig till att lära mig mer och få vara en del av mäklarvardagen som länge varit en dröm och målsättning. För att nu vara en del av den, min egna mäklarvardag. Fantastiskt. Taggad är nog det som beskriver min känsla bäst över vad som nu ligger framför mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar