fredag 25 oktober 2013

Lappad och klar

Fredag i mäklarveckan brukar faktiskt väldigt sällan betyda slutet på arbetsveckan då antingen lördag och/eller söndag ofta är visningsdagar. Men den här veckan markerar just fredagen slutet på veckan och jag ser fram emot min första hellediga helg på sisådär 10 veckor. Känns nästan lite märkligt :-)

Idag har jag åkt färja över till det lilla kustsamhället Rågårdsvik för att möta upp och släppa in fotografen i ett hus som snart ska ut till försäljning. Som sällskap hade jag med mig Elin och när vi ändå var i krokarna så passade vi på att "lappa" lite och göra lite reklam i närområdet.
Efter ytterligare en färjetur i det vackra höstvädret så träffade jag ett par nya säljare och skrev uppdragsavtal på ett hus som ska ut på Hemnet i nästa vecka och att avsluta veckan med ett nytt försäljningsuppdrag känns riktigt bra!

Nu ska införskaffa mig en sedvanlig fredagsblomma och vill också passa på att önska er en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar