torsdag 21 juni 2012

Resa

Jag är på på väg till vårt midsommarfirande vid Mälarens strand och jag fördriver den något dryga resan med att läsa den här mycket intressanta boken, Ingen trodde på Fastighetsbyrån. Alla hade fel, som jag norpade åt mig när jag var inne på kontoret en sväng tidigare i veckan.


Vilken resa Fastighetsbyrån som organisation och företag har gjort. Imponerande, fascinerande och det känns, om möjligt, faktiskt ännu lite bättre att vara en del av Fastighetsbyrån efter att jag har läst boken!
Jag inser också hur nyttigt det är att känna till sin historia. När man känner till bakgrunden förstår man så mycket bättre varför det ser ut som det gör idag, i stort och smått. Så lästips på den boken om ni har har möjligheten att lägga vantarna på en kopia.

Vill också passa på att önska Glad Midsommar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar