onsdag 20 juni 2012

Med sjumilakliv?

Nu är det bråda tider.... Mycket ska hinnas med innan semestern och jag springer som bara den. Jätteroligt, men ju mer det är att göra "IRL" destu färre inlägg blir det här på bloggen tyvärr... Vilket ni förhoppningsvis inte har märkt, tack vare mina härliga bloggarkollegor... ! :-)

Min vecka har varit hektisk. Det har varit många timmar i bilen och framför datorn, men idag hade jag faktiskt en liten paus... Det var en fotografering jag skulle göra själv. Huset i fråga ligger ca 700 m från vägen och det går inte att åka bil ända fram, vilket innebar en liten promenad i blandad terräng... Fast i solsken och med sommarkänsla dock. Men det var bara att svida om.... :-)

Charmen med yrket är ju bland annat omväxlingen, men någon som har den minsta lilla fördom om en mäklares garderob skulle idag blivit mäkta överraskad om de sett mig i skogarna....

 Även så här kan alltså en mäklare klä sig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar