tisdag 12 april 2011

Ett dagsverke snart avklarat...

Jaha. Idag har jag hunnit med en del. Dagen började med morgonmöte, som vanligt på tisdagar. Sedan åkte jag på en värdering. (Skrev för ett litet tag sedan om den värderingen, där husägaren glömt tiden. Då var det bara att åka tillbaka till stan igen...)

Denna gången var han hemma. Han hade dessutom kommit ihåg att han lovat fika som kompensation för sin lilla miss senast.. Så det blev kaffe och fralla med goda pålägg, som en andra frukost idag! Det är tur att man springer så mycket som man gör, för vem vet hur man hade sett ut annars... =)

Eftermiddagen avrundades med en kontraktsskrivning. En sådan tar normalt mellan 1,5-2 timmar, eftersom jag gärna vill gå igenom paragraferna ordentligt så alla vet vad det är de skriver på... Idag hade jag dessutom sällskap av vår goá praktikant Hanna, som fick sitta med och lyssna lite.

Nu återstår bara att ringa några samtal plus att kontakta spekulanterna i den budgivning jag har igång just nu, så vi får se hur lång arbetsdagen blir idag. Man vet aldrig när man kommer iväg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar