måndag 18 oktober 2010

vecka 42

Kör ett till veckoschema. Blir ju lättöverskådligt att se veckans uppdrag så, kombinerat med lite mer ingående på vissa moment. Vad tycker ni?

Måndag: Uppföljning av alla visningar förra veckan. Jag har för att hjälpa alla spekulanter till beslut varit i kontakt med Länsstyrelsen, kommunen, Upplandsmuséet och Anticimex, bland annat. Många telefonsamtal blir det men jag vill att så mycket som möjligt ska vara klart innan ev budgivning. Besökt ett hus som en kollega har inne tillsammans med en henne då hon ska ha en veckas semester. Är proffsigare mot spekulanterna som ringer om jag själv besökt huset i fråga.
Tisdag: Kontorsmöte (annonser m.m. ska gås igenom). Kundbesök, villa i Östhammar. Besöka ett bankkontor och byta lite i skylten. Visning av ett stort hus, räknar med minst en timme där. Förbereda kontrakt.
Onsdag: Kontrakt på en bostadsrätt. Köparna flyttar hit från utlandet. Kul!
Kvällsvisning av en villa.
Torsdag: Öppet hus på kontoret. Vi har bjudit in Swedbank och Juristbyrån och tänkte presentera vårt erbjudande tillsammans med övriga i vår "familj". Hoppas på många besök.
Fredag: Kundbesök/värdering av en villa.

Sedan ska jag denna vecka följa upp några kundmöten där jag tidigare värderat bostäder. Checka av tidplanen, ev frågor och hoppas sen vi kan komma igång.

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut framförallt på torsdag med samarbetet med Juristbyrån och Swedbank - det gillas skarpt!

    Sambotestet har ni väl redan gjort antar jag. Vilken sambotyp är du? Jag blev en gräddtårta! Om du har missat sambotestet gå in på www.sambotestet.se.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag blev Lovebomb! Kul grej som påminner mig om allt jag egentligen borde göra... Kanske ska passa på när Josef kommer på torsdag och kör gratis Livsbesiktningar?

    SvaraRadera