torsdag 8 april 2010

Torsdag

En helt vanlig torsdag som innehållit budgivning, renskrivning av objektsbeskrivning, beställning av fotografering samt besiktning av ett hus, samt mycket annat. Fram till 15 var det kontorstid och därefter visning.

Jag försökte tänka efter vad kontorstiden brukar innehålla, och sammanfattningsvis kan man säga: Prata i telefonen. Det ringer nästan hela tiden, när man svarar i kontorstelefonen ringer det i mobilen, och sedan tvärtom. Försöker hinna med att ringa samtalen jag måste ringa också. Någon avmattning har vi inte märkt något av, tvärtom!

Gjorde ett mycket klokt val att ta en promenad på lunchen. Lite vårsol och denna vackra syn gav mig energi.

2 kommentarer:

  1. Hej Isabella! Beställer ni alltid fotografering av bostäderna eller händer det att ni mäklare gör det själva också? / Oskar

    SvaraRadera
  2. Hej Oskar! Det är lite olika men jag själv använder fotografen i princip jämt. Det frigör tid, jag får bilderna helt klara på mail, och samtidigt blir de väldigt bra. Men ibland fotar jag själv också, omväxling förnöjer.

    SvaraRadera