torsdag 18 september 2014

Jag har anlitat Järfällas två bästa mäklare!

Det stämmer, jag har anlitat Järfällas två bästa mäklare! Dom är inte bara hjälpsamma, framgångsrika fastighetsmäklare, de är händiga också.  Kan det bli bättre? För er som börjar fundera, tyvärr: Mathias har sambo och Andreas har fru, så det är kört :D

Idag har i alla fall Andreas Strindemark och Mathias Nesselsten spenderat eftermiddagen med att sätta upp mitt kök.  Som sagt jag har anlitat Järfällas två bästa mäklare!


Noggranna

 

Engagerade och fokuserade

Hoppas att de tyckte det var lite kul med att avbrott i vardagen.  Jag är i alla fall otroligt tacksam för att snart ha ett kök (stått utan sen juni).  
Möjligen att våra chefer, Håkan Karman och Per Andersson, ser de som slöseri på resurser....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar